Harmony

& other dreams…

Un blog, in sfarsit…

M-am decis cu greu sa-mi fac un blog dar… sunt mai serioasa ca oricand… Acum, cu Saturn ce-mi ravaseste casa a XII-a cred ca va pot vorbi despre multe din temerile mele, despre confruntarile mele cu viatza, despre greseli si despre reguli care nu-s degeaba reguli… Sper sa va placa…
Si pentru ca aceasta decizie m-a prins in perioada mea de psihanaliza veti intalni si diverse teme precum: Programarea Parentala, Analiza Tranzactionala dar si lucruri putin mai colorate si mai accesibile cum ar fi Psihomagia lui Jodorowsky, diverse consideratiuni astrologice, despre femeia ca nevasta si amanta (sau unde are si nu dreptate Cristian Andrei) ei… si nu mai stiu… veti vedea… nu-i loc de plictiseala, oricum

Noiembrie 10, 2007 - Posted by | Uncategorized

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

