Harmony

& other dreams…

Paler

A muri înseamna de fapt a te muta într-o stea.Scepticismul este o infirmitate, nu o sursa de vanitati.Timpul e o fiara care are nesfârsita rabdare de a înghiti totul.Convingerea mea e ca inteligenta i-a fost data omului pentru a se indoi. Ar fi nu doar ridicol sa-mi inchipui ca adevarurile mele sunt, neaparat, mai adevarate decat adevarurile altora. Ar fi si daunator. M-as lipsi pe mine insumi de sansa de a intelege ce am gresit.Iubirea nu e doar un zambet, nu e doar o floare, iubirea e un suflet ranit si apoi vindecat de altul…Nu uita: langa cel mai inalt punct al fericirii se afla cea mai adanca prapastie a durerii…Am vazut, mai ales in ultimii ani, prea multe canalii tinere semanand perfect cu canaliile batrane, ca sa mai fiu tentat sa consider tineretea o valoare in sine.Pe urma, nu am nici un respect pentru modul american de a judeca, in care conteaza doar „joburile” si „banii”. Stiu, fireste, si eu ca un idiot sarac este doar „un idiot”, in vreme ce un idiot bogat este, in primul rand, „un om bogat”, dar asta nu ma face sa apreciez „pragmatismul”, care e la moda, azi, in Romania, in special printre tineri, am impresia.Pentru mine, e prea tarziu ca sa iau in serios avertismentul pe care l-am vazut pe usa unui astronom la Boston: „O mancare buna valoreaza mai mult decat un cer instelat”.

Noiembrie 10, 2007 - Posted by | Uncategorized

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

